Independența financiară ia locul împlinirii personale la Generației Z spune studiul Insights PulseZ 2022

Independența financiară ia locul împlinirii personale la Generației Z spune studiul Insights PulseZ 20220

👤Comunicat 🕔15 Noiembrie 2022, 17:37

Situația financiară se află în prim planul atenției Generației Z, fiind considerată mai importantă decât satisfacția împlinirii personale în plan familial sau chiar s...

Citeste tot articolul
World Vision România: O treime dintre adolescenţii din mediul rural se teme că nu va merge la facultate din lipsa banilor. Sondaj.

World Vision România: O treime dintre adolescenţii din mediul rural se teme că nu va merge la facultate din lipsa banilor. Sondaj.0

👤Comunicat 🕔02 Octombrie 2022, 19:07

80% dintre adolescenţii de la sate şi alte comunităţi dezavantajate îşi doresc să ajungă la facultate, dar unul din trei este îngrijorat că familia nu-l va putea sprijini financiar...

Citeste tot articolul
Nevoile, preocupările și factorii care îi influențează pe tineri în 2022. Ultimul studiu național Insights PulseZ

Nevoile, preocupările și factorii care îi influențează pe tineri în 2022. Ultimul studiu național Insights PulseZ0

👤Comunicat 🕔27 Septembrie 2022, 20:40

Într-o perioadă dominată de instabilitate, lipsa motivației (64%), oboseala (50%) și stările emoționale fluctuante (46%) sunt principalele provocări cu care se confruntă tinerii, după...

Citeste tot articolul
O treime dintre consumatori nu vor să se împrumute în perioada următoare spune un recent sondaj

O treime dintre consumatori nu vor să se împrumute în perioada următoare spune un recent sondaj 0

👤Comunicat 🕔21 Septembrie 2022, 21:45

Dobânda fixă este văzută de 39% dintre români drept cea mai bună soluție pentru ei, chiar dacă este mai mare decât dobânda variabilă. Răspunsul a fost dat în cadr...

Citeste tot articolul
Generația Z: Vezi care sunt așteptările lor de la piața muncii

Generația Z: Vezi care sunt așteptările lor de la piața muncii1

👤Comunicat 🕔29 Noiembrie 2021, 15:32

Conform studiului recent “Insights PulseZ”, 30% din reprezentanții generației Z care vor să se angajeze în România își doresc să lucreze în domenii tehnice pre...

Citeste tot articolul
Studiu | Antreprenoriatul și sustenabilitatea, percepute prin ochii tinerilor

Studiu | Antreprenoriatul și sustenabilitatea, percepute prin ochii tinerilor 0

👤Comunicat 🕔13 Octombrie 2021, 19:15

Mersul pe jos și evitarea risipei de mâncare se numără printre acțiunile sustenabile cel mai des întâlnite în rândul generației Z, potrivit datelor studiului națion...

Citeste tot articolul
Insights PulseZ | Provocările Generației Z în 2021

Insights PulseZ | Provocările Generației Z în 20210

👤Comunicat 🕔07 Septembrie 2021, 18:03

Lipsa resurselor financiare (77%) și a educației în acest domeniu (60%), lipsa motivației (65%) și a consilierii în carieră (59%), dar și stările emoționale fluctuante (49%) sunt p...

Citeste tot articolul
Studiu Regista: Angajații din sectorul public consideră că pandemia a contribuit la digitalizarea instituției la care lucrează

Studiu Regista: Angajații din sectorul public consideră că pandemia a contribuit la digitalizarea instituției la care lucrează0

👤Comunicat 🕔17 Martie 2021, 09:04

La un an de la declararea Stării de Urgență în România în contextul pandemiei de COVID-19, Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, relevă rezultat...

Citeste tot articolul
Sondaj CURS: Klaus Iohannis conduce. Dragnea e la jumătate din cota partidului

Sondaj CURS: Klaus Iohannis conduce. Dragnea e la jumătate din cota partidului0

👤AmosNews 🕔31 Martie 2019, 21:26

Centrul de Sociologie Urbana și Regională (CURS) a dat publicității cel mai nou sondaj – de tip Omnibus. Sondajul a fost realizat în perioada 12-25 martie 2019 pe un eșantion națio...

Citeste tot articolul
Studiul Cumpărăturile de Sărbători 2018-2019 arată că cei mai mulți bani se duc pe îmbrăcăminte, încălțăminte, dulciuri și jucării.

Studiul Cumpărăturile de Sărbători 2018-2019 arată că cei mai mulți bani se duc pe îmbrăcăminte, încălțăminte, dulciuri și jucării.0

👤Frimu Ghinea 🕔18 Decembrie 2018, 14:26

Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 &ndas...

Citeste tot articolul
Ce becuri preferă românii. LED, CFL și incandescente

Ce becuri preferă românii. LED, CFL și incandescente0

👤Frimu Ghinea 🕔26 Aprilie 2018, 17:00

Peste 55% dintre români cumpără becuri cu tehnologie LED, 17% preferă becurile CFL (economice), iar 16% aleg becurile incandescente, potrivit celui mai recent studiu realizat de compania ELBI...

Citeste tot articolul
Cat cheltuie romanii de MOȘ NICOLAE

Cat cheltuie romanii de MOȘ NICOLAE 0

👤Redactia 🕔05 Decembrie 2016, 10:18

Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri pentru cei dragi de Moș N...

Citeste tot articolul
65% dintre angajatori sunt nemulțumiți de calitatea pregătirii practice din învățământul profesional din România

65% dintre angajatori sunt nemulțumiți de calitatea pregătirii practice din învățământul profesional din România0

👤Frimu Ghinea 🕔06 Iulie 2016, 17:42

În 2016, programul România Meseriașă își propune să continue dezvoltarea unor soluții durabile pentru educația profesională, prin consultarea angajatorilor, autorităților, i...

Citeste tot articolul
Companiile străine din România cred ca schimbarea frecventă a legislației este cea mai mare problema

Companiile străine din România cred ca schimbarea frecventă a legislației este cea mai mare problema 0

👤Frimu Ghinea 🕔25 Ianuarie 2016, 14:51

Cele trei provocări majore cu care se confruntă companiile străine prezente pe piața din România sunt schimbarea frecventă a legislației (54%), obținerea unui sprijin adecvat din partea s...

Citeste tot articolul
După CSCI România se înreaptă într-o direcţie bună

După CSCI România se înreaptă într-o direcţie bună 0

👤Frimu Ghinea 🕔30 Aprilie 2015, 09:06

CSCI si OR au făcut un sondaj naţional in perioada 20-24 aprilie pe 1090 de persoane prin metoda cluster cu o marjă de eroare de 3,1%. La întrebarea spre ce direcţie se îndreaptă Rom&...

Citeste tot articolul
Publicitate

Socializare

Distribuie continut in retelele de socializare.

libris.ro