Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite în comunităţile Salvaţi Copiii: campania 1% a GSK Consumer Healthcare din luna august

De Frimu Ghinea 01 August 2017, 21:55 Utile

•Consumatorii care vor achiziționa produse din gamele Aquafresh, Sensodyne și parodontax pe parcursul lunii august 2017 vor contribui la campania 1%, prin care GSK Consumer Healthcare va direcționa 1% din vânzările de produse de igienă orală către Organizația Salvați Copiii;
•Fondurile strânse și direcționate către Organizația Salvați Copiii vor fi folosite pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copii din comunitățile defavorizate din România;
•Pe parcursul ultimelor trei ediții, GSK Consumer Healthcare a donat peste 40.000 de mii de euro, în urma cărora peste 2.000 de copii au beneficiat de tratamente stomatologice gratuite.

Pentru al patrulea an consecutiv, GSK Consumer Healthcare derulează campania de responsabilitate socială ”1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh, Sensodyne și parodontax. Astfel, consumatorii care achiziționează produsele participante în campanie pe tot parcursul lunii august 2017 vor contribui la rezolvarea problemelor stomatologice ale copiilor din familii defavorizate.



„În ultimii ani s-au putut observa îmbunătățiri în ceea ce privește obiceiurile de igienă orală. Cu toate acestea, în unele zone din țară există în continuare o nevoie mare de parteneriate de încredere între companii private și asociații, prin intermediul cărora să îi putem ajuta pe cei care nu au la dispoziție resursele necesare pentru o îngrijire orală corectă. În acest sens, suntem bucuroși că vom continua și anul acesta parteneriatul cu Organizația Salvați Copiii România, cu sprijinul căreia putem îmbunătăţi starea de sănătate a românilor”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.

 

Autor Frimu Ghinea 01 August 2017, 21:55 Utile
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii