Brăila Mall lansează alături de World Vision campania Empty Classroom

De Mihai Vintilă 09 Septembrie 2021, 17:29 Stiri din judet

class room braila mall

Brăila Mall alături de World Vision România lansează Empty Classroom, o campanie de strângere de cărți și rechizite noi. Proiectul este susținut de Decathlon Brăila, Inspectoratul de Poliție al Județului Brăila, dar și de Muzeul Brăilei „Carol I” care va dona o serie de cărți.

Toți cei ce doresc să doneze cărți (noi sau second-hand) sau rechizite (noi) sunt așteptați în fiecare zi a săptămânii în centrul comercial, în spațiul special amenajat cu o cutie de colectare supra-dimensionată, în zona Biroului de Informații. Pe 8 septembrie, vizitatorii Brăila Mall se pot bucura, începând cu ora 17.00, de un mini recital de vioară și pian organizat cu ajutorul Muzeului. Copii talentați îi vor încânta pe cei care trec pragul centrului comercial, iar oamenii care aleg să doneze vor primi în semn de mulțumire o mică surpriză.

„Credem că accesul la cărți este un drept pe care fiecare copil ar trebui să îl aibă, pentru a-și putea desăvârși potențialul și pentru a-și putea imagina și construi un viitor mai bun. Brăila Mall, alături de partenerii noștri World Vision România, și susținătorii campaniei Muzeul Brăilei „Carol I” și Decathlon Brăila, își dorește să contribuie activ pentru a veni în ajutorul celor mici. De aceea am lansat campania Empty Classroom, unde îi invităm pe toți cei care vor să fie parte din acest demers să doneze cărți și rechizite“, declară reprezentanții centrului comercial.

„Am întâlnit odată un băiețel, într-o familie foarte săracă, cu 7 copii, la care mergeam cu mesajul că este esențial să citească, să învețe, să meargă la școală. La început i-am dus cărți, dar ulterior am primit mesajul de la colega mea din comunitate: <<doamna a venit, mi-a dat o carte, mi-a plăcut, dar eu am terminat cartea aceea. Și ce fac mai departe?>>. Pentru aceşti copii, cărţile, educaţia reprezintă cu adevărat singura şansă. Ne bucurăm enorm că alături de parteneri responsabili precum NEPI Rockcastle reuşim să aducem speranţă în vieţile acestor copii. Împreună putem cu adevărat schimba generaţii”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

Proiectul face parte dintr-un parteneriat mai amplu al NEPI Rockcastle și al asociației, care are drept obiectiv sprijinirea a peste 5000 de copii din comunitățile vulnerabile din București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu Mare, Piatra-Neamţ, Mureş, Sibiu, Brăila, Galaţi, Timiș, Dolj, Gorj, Vâlcea, Cluj.

Campania se va derula în perioada 6 – 26 septembrie și va avea loc în 10 din mall-urile NEPI Rockcastle din țară: Mega Mall București, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș.

 

 

Autor Mihai Vintilă 09 Septembrie 2021, 17:29 Stiri din judet
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii