Cursuri gratuite acreditate CNFPA - Proiect cofinantat din Fondul Social European
Proiectul "Retea regionala pentru promovarea si aplicarea conceptelor economiei sociale în vederea cresterii sanselor de reinsertie sociala a persoanelor cu dizabilitati" sustine cursuri gratuite acreditate CNFPA.
Program de calificare în ocupatiile
- Inspector resurse umane
- Art director
- Operator introducere, prelucrare, validare date
în cadrul proiectului “Retea regionala pentru promovarea si aplicarea conceptelor economiei sociale în vederea cresterii sanselor de reinsertie sociala a persoanelor cu izabilitati” POSDRU/84/6.1/S/58636
Începând cu decembrie 2011, Asociatia Patronatul Medicinei Integrative - PMI, împreuna cu Institutul Postliceal Phoenix, organizeaza înscrierea pentru urmatoarele cursuri desfasurate în cadrul unui program de formare gratuit: Initiere în ocupatia “Inspector resurse umane“, Initiere în ocupatia “Art director”, Initiere in ocupatia “Operator introducere, prelucrare, validare date”.
Certificatele obtinute sunt autorizate de CNFPA, sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, si au valoare de certificat de absolvire a unui curs de initiere.
Cursurile se adreseaza unui numar de 420 de persoane cu dizabilitati perceptiv auditive, perceptiv vizuale, perceptiv motorii si cu alte tipuri de dizabilitati din judetele: Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau.
- 60 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul resurse umane;
- 240 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul creatiei publicitare;
- 120 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul TIC.
1. Perioada Decembrie 2011- Iulie 2012 - cursurile de formare si certificare TIC în urma carora se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Operator introducere, prelucrare, validare date”
2. Perioada Mai 2012 – Decembrie 2012 - cursul de creatie publicitara în urma caruia se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Art director”.
3. Perioada Iulie 2012- Decembrie 2012 - cursul de resurse umane în urma caruia se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Inspector resurse umane”.
Modalitatea de admitere: aprobarea participarii la cursuri se va face dupa criteriul primul venit primul servit. La programul de formare vor fi admise 420 de persoane cu dizabilitati, femei si barbati, cu vârste cuprinse între 18 si 54 de ani, conform unei singure optiuni.
Conditii de acces:
- pregatire minima: nivel obligatoriu de învatamânt pentru initiere în ocupatia „Operator introducere, prelucrare, validare date” si absolvent de liceu, cu sau fara bacalaureat, pentru initiere în ocupatiile „Inspector Resurse umane” si „Art director”;
- statut pe piata muncii: somer sau angajat în cadrul unei întreprinderi din judetele Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau;
- buletinul cu domiciliul în: judetele Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau;
- alegerea unui singur curs din cele trei.
Modalitatea de înscriere - prin depunerea unui dosar care sa contina urmatoarele documente:
1. Cerere de înscriere (se va completa la secretariatul Centrului sau on line pe www.paces.ro/inscriere_cursuri)
2. Certificat de handicap
3. Curriculum Vitae semnat
4. Copie dupa cel mai recent act de studiu
5. Copie dupa actul de identitate
6. Copie dupa certificatul de nastere
7. Copie dupa certificatul de casatorie (daca este cazul)
8. Adeverinta de la medicul curant ca este apt sa urmeze cursurile
Modalitate de depunere a dosarelor:
Direct la sediile Asociatiei Patronatului Medicinei Integrative–PMI din Regiunile
- Bucuresti-Ilfov, cu sediul în Bucuresti Str. Constantin Dobrogeanu, nr.150, Sector 1, Bucuresti, Romania Telefon: 021/269 32 44, e-mail: irina.cioroba@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Nicoleta Irina Cioroba - coordonator
- Centru cu sediul în Brasov Str. Mihail Kogalniceanu, Nr. 23, Bl. C7, Parter 1 (blocul cu Primaria Noua) Telefon: 0268.547.756, e-mail: cornelius.popa@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Cornelius Popa - coordonator
- S-E cu sediul în Constanta Str. George ENESCU, nr.12 Telefon: 0241/660271, e-mail: iolanda.dinu@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Iolanda Dinu - coordonator
Prin posta: la adresele de mai sus, cu confirmare de primire.
Prin e-mail: fiecare pagina semnata, scanata si toate documentele arhivate într-o singura arhiva trimisa pe adresa office@patmedin.ro, cu subiectul email-ului: Pentru înscriere cursuri Paces!
Important! Persoanele care nu stiu sa completeze unul sau mai multe formulare vor fi consiliate!
Participarea la programe este gratuita!
Program de calificare în ocupatiile
- Inspector resurse umane
- Art director
- Operator introducere, prelucrare, validare date
în cadrul proiectului “Retea regionala pentru promovarea si aplicarea conceptelor economiei sociale în vederea cresterii sanselor de reinsertie sociala a persoanelor cu izabilitati” POSDRU/84/6.1/S/58636
Începând cu decembrie 2011, Asociatia Patronatul Medicinei Integrative - PMI, împreuna cu Institutul Postliceal Phoenix, organizeaza înscrierea pentru urmatoarele cursuri desfasurate în cadrul unui program de formare gratuit: Initiere în ocupatia “Inspector resurse umane“, Initiere în ocupatia “Art director”, Initiere in ocupatia “Operator introducere, prelucrare, validare date”.
Certificatele obtinute sunt autorizate de CNFPA, sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, si au valoare de certificat de absolvire a unui curs de initiere.
Cursurile se adreseaza unui numar de 420 de persoane cu dizabilitati perceptiv auditive, perceptiv vizuale, perceptiv motorii si cu alte tipuri de dizabilitati din judetele: Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau.
- 60 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul resurse umane;
- 240 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul creatiei publicitare;
- 120 de persoane vor fi formate si certificate în domeniul TIC.
1. Perioada Decembrie 2011- Iulie 2012 - cursurile de formare si certificare TIC în urma carora se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Operator introducere, prelucrare, validare date”
2. Perioada Mai 2012 – Decembrie 2012 - cursul de creatie publicitara în urma caruia se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Art director”.
3. Perioada Iulie 2012- Decembrie 2012 - cursul de resurse umane în urma caruia se va obtine un certificat de absolvire a cursului de initiere în ocupatia “Inspector resurse umane”.
Modalitatea de admitere: aprobarea participarii la cursuri se va face dupa criteriul primul venit primul servit. La programul de formare vor fi admise 420 de persoane cu dizabilitati, femei si barbati, cu vârste cuprinse între 18 si 54 de ani, conform unei singure optiuni.
Conditii de acces:
- pregatire minima: nivel obligatoriu de învatamânt pentru initiere în ocupatia „Operator introducere, prelucrare, validare date” si absolvent de liceu, cu sau fara bacalaureat, pentru initiere în ocupatiile „Inspector Resurse umane” si „Art director”;
- statut pe piata muncii: somer sau angajat în cadrul unei întreprinderi din judetele Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau;
- buletinul cu domiciliul în: judetele Bucuresti – Ilfov, Brasov, Alba, Mures, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanta, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Buzau;
- alegerea unui singur curs din cele trei.
Modalitatea de înscriere - prin depunerea unui dosar care sa contina urmatoarele documente:
1. Cerere de înscriere (se va completa la secretariatul Centrului sau on line pe www.paces.ro/inscriere_cursuri)
2. Certificat de handicap
3. Curriculum Vitae semnat
4. Copie dupa cel mai recent act de studiu
5. Copie dupa actul de identitate
6. Copie dupa certificatul de nastere
7. Copie dupa certificatul de casatorie (daca este cazul)
8. Adeverinta de la medicul curant ca este apt sa urmeze cursurile
Modalitate de depunere a dosarelor:
Direct la sediile Asociatiei Patronatului Medicinei Integrative–PMI din Regiunile
- Bucuresti-Ilfov, cu sediul în Bucuresti Str. Constantin Dobrogeanu, nr.150, Sector 1, Bucuresti, Romania Telefon: 021/269 32 44, e-mail: irina.cioroba@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Nicoleta Irina Cioroba - coordonator
- Centru cu sediul în Brasov Str. Mihail Kogalniceanu, Nr. 23, Bl. C7, Parter 1 (blocul cu Primaria Noua) Telefon: 0268.547.756, e-mail: cornelius.popa@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Cornelius Popa - coordonator
- S-E cu sediul în Constanta Str. George ENESCU, nr.12 Telefon: 0241/660271, e-mail: iolanda.dinu@patmedin.ro, de luni pâna vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Iolanda Dinu - coordonator
Prin posta: la adresele de mai sus, cu confirmare de primire.
Prin e-mail: fiecare pagina semnata, scanata si toate documentele arhivate într-o singura arhiva trimisa pe adresa office@patmedin.ro, cu subiectul email-ului: Pentru înscriere cursuri Paces!
Important! Persoanele care nu stiu sa completeze unul sau mai multe formulare vor fi consiliate!
Participarea la programe este gratuita!
Scrie un comentariu
Comentarii
Vezi toate comentariile
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu