TAROM: Programul de iarna 2014/2015 ofera facilitati pentru practicantii sporturilor de iarna

De Redactia 11 Septembrie 2014, 20:43 Oferte
TAROM suplimentează în sezonul de iarnă 2014-2015,  zboruri pe 4 destinaţii din reţeaua sa de rute.  Astfel, Bucureşti-Roma-Bucureşti va avea 2 frecvenţe suplimentare, ajungând la 6 zboruri săptămânale. Preţurile pe această rută încep de la 141 euro (locuri limitate la acest tarif; la achiziţionarea de pe www.tarom.ro), pentru un bilet dus-întors, cu toate taxele incluse.

Ruta Bucureşti - Dubai - Bucureşti va fi operată de 3 ori pe săptămână faţă de 2 zboruri câte se operau în orarul de vară. Cel mai mic preţ pentru această rută este de 211 euro (locuri limitate la acest tarif; la achiziţionarea de pe www.tarom.ro), pentru un bilet dus-întors, cu toate taxele incluse.

În perioada 20 decembrie 2014 – 18 februarie 2015, TAROM va opera un zbor în plus pe săptămână pe ruta Bucureşti - Geneva - Bucureşti. Preţul unui bilet dus-întors, cu toate taxele incluse începe de la 119 euro (locuri limitate la acest tarif; la achiziţionarea de pe www.tarom.ro).

Pe Bucureşti - Chişinău - Bucureşti se va efecta în plus un zbor, ajungându-se la 18 zboruri pe săptămână. Preţurile pe această rută încep de la 116 euro (locuri limitate la acest tarif; la achiziţionarea de pe www.tarom.ro), pentru un bilet dus-întors, cu toate taxele incluse.

Pentru iubitorii sporturilor de iarnă TAROM oferă transportul gratuit al unui excedent de bagaj de 23 kilograme, reprezentând echipamente de ski şi snowboard, pentru pasagerii care călătoresc între România (Bucureşti /Iaşi/Sibiu) sau Moldova(Chişinău) şi Londra,Viena, Nisa, Munchen, Sofia, Torino, Bolonia, Milano (Bergamo), Geneva.

Această facilitate este acordată pentru călătoriile efectuate în perioada sezonului de iarnă, între 26 octombrie 2014 şi 28 martie 2015, data începerii călătoriei. Echipamentul sportiv de iarnă constă în: o pereche de schiuri, o pereche de clăpari şi o pereche de beţe sau o placă de snowboard şi o pereche de clăpari.

Acceptarea gratuită a acestor echipamente sportive se va face în limita capacităţii disponibile, în funcţie de tipul de avion.

”În sezonul de iarnă 2014-2015, TAROM măreşte numărul de zboruri pe destinaţiile Roma, Dubai, Geneva, Chişinău şi deschide cursa Iaşi-Dublin. De asemenea,  tuturor pasagerilor care călătoresc pe rute între România (Bucureşti /Iaşi/Sibiu) sau Moldova(Chişinău) şi Londra,Viena, Nisa, Munchen, Sofia, Torino, Bolonia, Milano (Bergamo), Geneva, le oferim transportul gratuit al echipamentului pentru sporturile de iarnă cu o greutate maximă de 23 de kg. Reamintesc clienţilor noştri, că TAROM, pune la dispoziţia pasagerilor Business transport gratuit al bagajului cu greutate de până la 79**de kilograme şi pasagerilor Economic, transport gratuit al bagajului cu o greutate maximă de 33** de kg”, a declarat dl Christian Heinzmann.

** Business 79 kg = 3 piese x 23 kg (o piesă standard de bagaj cală) +10 (o piesă standard de bagaj mână)
** Economic 33 kg = 1 piese x 23 kg (o piesă standard de bagaj cală) +10(o piesă standard de bagaj mână)

Pentru mai multe informații legate de condiţiile tarifare şi de călătorie, pasagerii sunt rugaţi să contacteze compania TAROM, la numerele de telefon Call Center TAROM:
9361 (valabil pentru apeluri din Bucureşti): +4 021.204.64.64; +4 021.303.44.00 și +4021.303.44.44.

Urmăriţi-ne pe pagina TAROM de Facebook:www.facebook.com/tarom.ro

Despre TAROM:
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi a crescut în acelaşi timp cu aviaţia românească. TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a Alianţei SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) iar din 2000 este membră a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).

Cu un trecut ce se întinde pe mai mult de o jumătate de secol, istoria Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene Române începe odată cu dezvoltarea industriei aeronautice, un domeniu în care România - prin Aurel Vlaicu, Traian Vuia şi Henri Coandă - s-a remarcat, alături de Statele Unite ale Americii.

În anul 1920, în România a luat fiinţă una dintre primele linii comerciale din lume, CFRNA - Compania Franco-Română pentru Navigaţie Aeriană, care a fost, de altfel, şi prima companie aeriană - din istoria aviaţiei - cu operare trans-continentală.

În 1926, compania s-a reorganizat şi şi-a schimbat denumirea în CIDNA - Compania Internaţională pentru Navigaţie Aeriană, pentru ca, în 1930, să-şi schimbe din nou numele, devenind Societatea Naţională LARES - Liniile Aeriene Române Exploatate de Stat.

Anul 1945 aduce o nouă reorganizare iar LARES este înlocuită de Compania Aeriană TARS - Transporturile Aeriene Româno - Sovietice, care se afla în subordinea guvernului român şi a celui sovietic, dar al cărei personal a fost selecţionat tot din rândul celor care lucraseră pentru LARES.

După încă o reorganizare, LARES îşi schimbă numele şi devine, în data de 18 septembrie 1954 - TAROM, Transporturile Aeriene Române. Compania avea, atunci, o flotă compusă din aeronavele de producţie sovietică Lisunov Li 2 şi Ilyushin II - 14.

1966 - TAROM efectua primul zbor peste Atlantic.

1969 - TAROM îşi adaugă o premieră mondială în palmares: avionul românesc IL 18 cu însemnele TAROM a parcurs distanţa de peste 50 de mii de kilometri în jurul lumii, în mai puţin de 80 de ore de zbor. Aeronava avea la bord 65 de pasageri.

Începând cu anul 1973 - se achiziţionează aeronave "lung curier" şi se deschid noi linii trans-continentale la New York si Beijing. Capacitatea de transport a TAROM-ului era atunci de zece ori mai mare faţă de anul înfiinţării companiei.

25 iunie 2010 - Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM este membră a Alianţei SkyTeam, eveniment istoric ce marchează intrarea companiei naţionale într-o nouă epocă a existenţei sale.

În prezent, TAROM operează zboruri pe 43 de rute din Europa şi Orientul Mijlociu.

 

Autor Redactia 11 Septembrie 2014, 20:43 Oferte
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii