Promovare Linkedin: 3 greseli care iti consuma inutil bugetul
LinkedIn este o retea de socializare care are in prezent peste 810 milioane de utilizatori raspanditi in peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume. Multi dintre acesti utilizatori interactioneaza cu alti profesionisti pe o baza activa a platformei.
Astfel, nu este nicio surpriza pentru faptul ca LinkedIn este una dintre retelele de socializare preferate de companii pentru a se implica si a viza utilizatorii de reclame. Cu toate acestea, vei vedea o multime de oameni care se plang de faptul ca reclamele lor pe LinkedIn au esuat sau nu au avut rezultatele dorite.
Acest lucru se datoreaza in mare parte faptului ca reclamele pe LinkedIn, ca orice alta forma de publicitate online, vor esua daca nu sunt create intr-un mod corect.
Daca nu stii cum sa iti implementezi singur o campanie de promovare LinkedIn Ads, trebuie sa stii ca poti apela oricand la o agentie de Marketing Digital care poate face aceasta treaba in locul tau.
In cazul in care, totusi, vrei sa te ocupi singur de campaniile de LinkedIn Ads, sa nu te ingrijorezi in ceea ce priveste greselile pe care este posibil sa le faci, mai ales daca esti la inceput de drum.
Da, promovarea de pe LinkedIn poate prezenta o multime de aspecte tehnice cu care trebuie sa te confrunti, insa, daca sunt facute cu grija si cu atentie, poti ajunge sa ai foarte multe conversii si leaduri de calitate.
Astfel, mai jos iti voi prezenta 3 dintre aceste greseli comune ale campaniilor de LinkedIn Ads care iti va consuma bugetul inutil, iar data viitoare cand creezi o astfel de campanie sa nu mai faci aceleasi greseli.
- Alegerea unui format de reclama gresit pentru obiectivul tau.
LinkedIn iti pune la dispozitie o serie de formate de anunturi , fiecare dintre ele avand atat avantaje, cat si dezavantaje. Daca asociezi obiectivul pe care il ai cu formatul gresit de anunt, cu siguranta vei avea parte de rezultate dezamagitoare.
Spre exemplu, poti utiliza anunturi video si carusel pentru obiectivele legate de brand awareness si engagement, intrucat acestea tind sa fie mai interactive decat alte formate. Atunci cand vine vorba de generare de lead-uri, poti folosi formatul de reclama cu mesaj, single image, carusel sau, bineinteles, formular.
- Campanii LinkedIn Ads prea scurte.
LinkedIn nu este genul de platforma pe care poti rula reclame timp de 3 zile si sa ai si rezultate. Prin urmare, pe LinkedIn ai nevoie de un numar de 2 poate chiar 3 ori mai mare de zile pentru a obtine date suficiente.
In plus, sistemul LinkedIn Ads are nevoie de cel putin 7-10 zile inainte de a putea optimiza obiectivul tau. Totusi, durata minima a campaniei PPC pe LinkedIn ar trebui sa fie de 3-4 saptamani.
Intrucat este normal sa iti controlezi costurile si sa previi cheltuielile prea mari de buget, poti rula un buget zilnic mic, dar suficient pentru a obtine 5-10 clickuri pe zi. Analizand rezultatele la 7-10 zile, faci optimizarile necesare si verifici daca performanta creste sau scade.
- Publicul tinta prea nisat.
Cu cat incerci sa iti segmentezi publicul tinta prea mult, cu atat risti mai mult sa excluzi persoane care au nevoie sau care sunt interesate de afacerea ta, dar care nu se incadreaza intr-una si cerintele puse de tine.
Un alt dezavantaj este ca nu vei obtine rezultatele dorite, suficiente, intr-un timp scurt, asa cum ti-ai propus. Atunci cand utilizezi reclamele in LinkedIn, este recomandat sa ai o audienta intre 300.000 si 1 milion de persoane pentru a obtine rezultate bune.
Prin urmare, reclamele pe LinkedIn sunt o metoda eficienta de a ajunge la noi clienti potentiali. Exista o multime de beneficii pentru companiile B2B mai ales. Foloseste recomandarile mentionate mai sus si evita si tu sa faci aceste greseli majore data viitoare cand vei crea campanii publicitare pe LinkedIn!
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu