Engie România va desfășura activități de îmbunătățire a sistemelor sale informatice și, în consecință, nu va emite facturi pentru această perioadă

De Frimu Ghinea 07 Decembrie 2023, 19:11 Economie

Engie România va efectua, în intervalul 1 - 22 ianuarie 2024, lucrări de modernizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice, ceea ce va implica limitări și indisponibilități temporare în procesarea cererilor clienților, cu anumite funcționalități care nu vor fi accesibile.

Conform unui comunicat emis de companie, activitățile legate de furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu vor fi afectate de aceste operațiuni.

În această perioadă, clienții Engie vor avea la dispoziție alternative de contact, atât online, cât și fizic. Solicitările pentru reluarea furnizării de energie pot fi făcute în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, cu disponibilitate de luni până vineri, între orele 08:00-20:00. Pentru urgențe tehnice legate de gaze naturale sau energie electrică, clienții pot apela în continuare serviciul de urgență non-stop indicat pe factură.

Procesul de modernizare a sistemelor informatice va fi desfășurat în trei etape, conform declarației companiei.

În plus, în intervalul menționat, Engie România nu va emite facturi pentru luna ianuarie. Facturarea va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată convenit nu va suferi modificări, începând să curgă odată cu emiterea facturilor. Plățile efectuate de către clienți în perioada 1 - 22 ianuarie vor fi înregistrate de companie, dar vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul MyENGIE al clientului după 22 ianuarie 2024.

"Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții vor putea utiliza celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relații cu clienții etc.), cu mențiunea că solicitările care nu implică consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice vor fi procesate. Engie România depune eforturi pentru a minimaliza timpul de așteptare și a asigura un răspuns eficient în timpul acestor operațiuni tehnice semnificative, în scopul oferirii unei experiențe cât mai plăcute utilizatorilor platformelor digitale ale Engie. Între 12 și 22 ianuarie, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne pare rău pentru orice neplăceri create clienților noștri și le mulțumim pentru înțelegere", se arată în comunicat.

 

Autor Frimu Ghinea 07 Decembrie 2023, 19:11 Economie
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii