Control acces? Da, se poate. Trei aspecte de care toți brăilenii trebuie să țină cont când își deschid o afacere

De Frimu Ghinea 17 Decembrie 2021, 13:13 Economie

control acces

Cunoscutul Richard Branson spunea: „Care este cea mai mare motivatie a mea? Să îmi lansez provocări. Pentru mine, viața este o educație nemărginită la Universitate, de care nu am avut parte la timpul potrivit. De aceea, în fiecare zi, învăț ceva nou".Despre asta este vorba în viață:să-ți creezi provocări și să evoluezi. Dacă vrei ca tu și angajații tăi (indiferent de număr) să prospere și să creeze calitate ține cont de trei aspecte atunci când îți deschizi afacerea:

  1. Obține autorizațiile necesare pentru funcționarea legală a firmei

Ei bine, înființarea unei firme sub formă juridică de SRL nu este îndeajuns pentru a desfășura activitatea comercială dorită și deci, încasarea veniturilor aferente. De aceea,dacă activitatea comercială se desfăşoară la un sediu secundar (punct de lucru) sau la sediul social(locul unde se prestează serviciile, se vând produse şi intră clienţii)pentru acel spaţiu trebuie să obții acordul de funcționare sau în termini legali: „Autorizația de funcționare”. Aceasta se emite doar pentru câteva activităţi comerciale, cum sunt cele din categoria HoReCa – cazare şi alimentaţie publică. De recomandat este să cunoști clar activitatea pe care o vei desfășura pentru a știi ce anume soliciți și să-ți pregătești din timp actele necesare.

  1. Securitatea este fundamentală

Dacă ai început deja să pui pe picioare o mică afacere (un magazin de exemplu) trebuie să știi că securitatea este baza. De aceea, controlul accesului joacă un rol semnificativ în business-ul pe care îl desfășori. Acesta reprezintă un proces de administrare a intărilor și ieșirilor în sau din anumite zone ale clădirii, precum și monitorizarea punctelor de alarmare (în limbajul de specialitate).

Folosește-te de sisteme de control acces care sunt din ce în ce mai performante. Acestea oferă soluții wireless managerilor de securitate sau de depozitecare pot avea un control mai flexibil asupra spațiului. Plus că, instalarea, operarea și integrarea acestora e mai ușoară și mai puțin costisitoare decât conectarea mai multor uși. De asemenea, instalează camere de supraveghere care pot opri hoții să-și ducă planurile la capăt și inclusiv, reușesc să oprească furturile angajaților (o problemă reală cu care se confruntă mulți antreprenori). Acestea sunt absolut necesare indiferent că ai un magazin de cartier, un depozit de curierat sau un salon de înfrumusețare.

  1. Mai bine previi decât să tratezi

Astfel că, trebuie să iei în considerare posibile incidente precum, incendiile care se pot petrece cu mai multă usurinta decât crezi. Acest lucru este cu atat mai valabil intr-o incintă închisă în care se aflăzeci de aparate care functionează concomitent pe bază de energie electrică. Nu te poți juca cu siguranța ta și a oamenilor care se bazează pe tine!

Așadar, este de la sine înțeles faptul că prezenta unor extinctoare este esențială. De altfel, detectoarele de fum sunt ușor de montat, iar în cazul celor wireless, bateria de 9V garantează o autonomie de cel puțin un an al acestor device-uri. Rolul unui astfel de detector este completat de cel al detectorului de temperatură care lucrează într-un interval cuprins între -10 si 60 de grade Celsius.

Ține cont că oamenii de success nu sunt norocoși, ci au o startegie foarte bine planificată. Gândește-te bine unde vrei să ajungi, cum vrei să obții ceea ce îți dorești și mai ales, ce vei face când mica ta afacere va funcționa. Securitatea și grija față de personal își vor spune mereu cuvântul. Așa că ține cont de aceste aspecte!

 

Sursă foto: Pexels.com

 

(P)

 

 

Autor Frimu Ghinea 17 Decembrie 2021, 13:13 Economie
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii