METRO Cash & Carry România pornește din nou în căutarea antreprenorilor care își ajută comunitatea
METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale.
Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici și mijlocii. Întreprinzătorii se pot înscrie în competiție în intervalul 23 aprilie - 23 iulie 2015.
“Fie că vorbim despre parteneri care și-au transformat locația într-un centru de activități culturale pentru educarea comunității locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunității, cazurile înscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovadă antreprenorii față de comunitatea din care fac parte. Poveștile lor ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua ediție a competiției METRO – Starurile Comunității” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „Prin competiție, ne dorim să mulțumim persoanelor implicate în dezvoltarea comunităților locale”.
Răsplătind devotamentul față de comunitate și spiritul antreprenorial, METRO încurajează întreprinzătorii să se implice activ în dezvoltarea mediului din care fac parte.
METRO – Starurile Comunității în cinci pași: înscriere, votare, validare, evaluare, premii
În perioada 23 aprilie – 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.
Publicul larg își poate susține proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.
Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu