Asumarea
Ieri am intrat in chiosculetul de cartier unde intru de cativa ani pentru a face cateva cumparaturi. Am vazut si auzit cum patroana, o doamna in varsta, ii dicta vanzatoarei: ,,...imi asum raspunderea"... Scrie asa cum iti spun!"
Astazi am reintrat in chiosculet sa-mi iau o cafea si am intrebat-o pe vanzatoare: dar ce va punea sa va asumati ieri patroana? Am inteles ca era vorba de clienti si nepurtarea mastii de protectie anti covid-19 cat si despre dumneavoastra si colega.
Vanzatoarea mi-a raspuns: ,,Da, mi-a dictat un text prin care noi, angajatele la tejghea, sa ne asumam plata unor eventuale amenzi in cazul in care intra in magazin politia si-i gaseste pe clienti fara masca sau cu ea nepurtata corect. Am scris ,,Declaratia de asumare", am semnat-o, a semnat-o si dansa si a pus stampila societatii. Asa ca noi vom plati pentru... Dar ce pot eu sa le fac clientilor, sa-i scot din magazin, sa-i cert, sa-i bat? Nu pot face asta!"
Mi-am luat cafeau si spre iesire i-am spus sa puna un afis mare afara pe geamul chioscului si daca clientii intra fara masca- sau cu ea purtata neconform regulilor instituite legal sa le spuna inca de la intrare ca nu au voie sa intre asa. E femeie dar trebuie sa aiba putin ,,tupeu" pentru a evita o posibila retinere din salariul si asa mizerabil de mic. I-am urat ,,zi cu spor" si am iesit.
Interesant, nu? Dumneavoastra ce parere aveti? E corect comportamentul clientilor? Ca ieri mi-a tusit unul cam ciudat in fata, aveam masca dar totusi am intors fata in partea opusa si m-am ferit. E corecta ideea si actiunea patroanei? Ce vina au vanzatoarele? E corect ca angajatele de la tejghea sa nu lase pe unii clienti sa intre daca nu au masca pe figura sau n-o poarta corect? Cine pierde si cine castiga din toata aceasta situatie?
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu