SC Braicar SA Braila are serviciu Tel Verde
SC ”Braicar” Braila, societate publica de transport în comun, are serviciu Tel Verde. Numarul de telefon este 0800.800.293 si poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24. La acest numar de telefon se pot face reclamatii si sugestii privind functionarea serviciului public de transport din municipiul Braila.
Acest serviciu telefonic gratuit a fost pus în functiune pentru realizarea unei legaturi directe a prestatorului de servicii cu beneficiarii serviciilor de transport local de calatori dar si pentru a consolida pozitia SC ”Braicar” SA pe piata de transport local de calatori din municipiul Braila.
Din data de 20 aprilie 2015 acest numar de telefon este afisat în statiile de transport Braicar, în mijloacele de transport în comun si pe pagina de internet a societatii.
Astăzi 26.05.2023 am așteptat autobuzul 40, 50 de minute în stația de la spitalul 3. Menționez ca în acest interval au trecut 3 autobuze pe traseul 35, 2 pe trasel 15, și 3 pe traseul 2. Rog conducerea sa ia masuri în acest sens. Nr autobuzului era 31 KAR
O mare bătaie de joc in ultimul timp...stam precum milogii la cheremul șoferilor,cu bilete și abonamente plătite. In aceasta dim,autobuzul era tras la capăt,in condițiile in care avea întârziere 20 min,conform aplicației și nu numai,folosesc acest traseu la această oră de 2 ani.. Pana nu a coborât o pers,șoferul nu a făcut nici o statie,in condițiile in care lumea fugea după el.. Bătaie de joc,repet..nu ii mai trage nimeni la răspundere? Nu se mai respecta absolut deloc nici un orar pe nici o linie.. De ce nimeni nu ia măsuri? Am făcut fff multe sesizări... Degeaba..