Campania marca Lay’s: Ghiceste numele retetelor secrete

De Redactia 02 Octombrie 2014, 18:48 Oferte
Cabral și Puya se întrec în cea mai nouă provocare Lay’s: „Ghicește numele rețetelor secrete”. Trei sortimente noi de chipsuri și tot atâtea premii mari, a câte 25.000 lei, sunt ingredientele unei campanii inedite, marca Lay’s. Consumatorii sunt invitați să guste și să ghicească denumirile rețetelor secrete, pentru a câștiga unul din numeroasele premii puse în joc.

Cele trei noi rețete Lay’s, denumite A, B și C, propun trei gusturi speciale: rețeta secretă A are gust de carne și legume, rețeta secretă B are un gust condimentat, iar rețeta secretă C conține legume combinate cu un produs din lapte.

Cei doi ambasadori Lay’s, Puya și Cabral, au acceptat deja provocarea. Într-o sesiune ambițioasă de gătit, cei doi au testat rețete și au schimbat păreri, fără să ajungă, însă, la răspunsurile corecte. Cornel Ilie, Andreea Ibacka, Don Baxter, Doddy și Vescan s-au alăturat dezbaterii în primul și al doilea spot TV din campanie, iar provocarea a fost lansată tuturor românilor: până pe 16 noiembrie 2014, toți consumatorii sunt invitați să se înscrie în concurs, pe site-ul www.retetelays.ro sau prin SMS la 1828.

„Noua campanie Lay’s este cea mai îndrăzneață inițiativă a noastră de până acum: am lansat trei rețete secrete și o provocare inedită. Așa cum ne-am obișnuit, Cabral și Puya dau tonul acestei provocări, iar consumatorii noștri sunt răsplătiți la fiecare pas. Îi vom ajuta și noi, din mers, oferindu-le indicii și surprize pentru a-i ajuta să ghicească denumirile secrete și să câștige premiile puse în joc”,  declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.

În cadrul campaniei, Lay’s va ajuta consumatorii cu indicii săptămânale, anunțate pe pagina de Facebook Lay’s Romania, pe site-ul campaniei și prin materiale TV dedicate. Pentru a câștiga unul din cele trei mari premii ale campaniei, constând în 25.000 de lei pentru fiecare rețetă ghicită, consumatorii trebuie să înscrie până pe 2 noiembrie numele rețetei, alături de codul promoțional găsit pe pungă, pe www.retetelays.ro sau prin SMS la 1828.

Cei care ghicesc corect denumirea rețetei intră în tragerea la sorți pentru unul dintre marile premii. Premiile zilnice (1.000 de lei pe zi) și săptămânale (o excursie culinară) pot fi câștigate, prin tragere la sorți, pentru fiecare cod promoțional înscris in timpul perioadei promotionale (15 septembrie – 16 noiembrie 2014) - cu sau fără numele unei rețete secrete.
* * * * *
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste  66 miliarde dolari venit net în 2013, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce se completeză reciproc și care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana.

Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor.

În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea.

Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com

 

Autor Redactia 02 Octombrie 2014, 18:48 Oferte
Scrie un comentariu

Comentarii

  1. Daniela 09 Noiembrie 2014, 20:50

    Chipsuri de foc

Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii