Pornind de la un colet distrus am aflat că Poșta Română dă vina pe proprii angajați!

De Mihai Vintilă 12 Aprilie 2021, 13:46 In Obiectiv Braila

  colet distrus de posta romana

Ziarul nostru a pus o serie de întrebări domnului Horia Grigorescu director general al companiei Poșta Română și în spiritul netransparenței companiei am primit niște răspunsuri în bătaie de joc. Le redăm mai jos pentru a înțelege și dumneavoastră cum se fac numirile în funțiile de conducere la companiile statului.

1. Cum comentati numarul mare de plangeri pe care le primeste Posta Romana ca urmare a manipularilor defectuase?

Poșta Română are cea mai mare arie de acoperire din România, iar pentru volumul prestațiilor poștale pe care le face, numărul reclamațiilor este mic, cu atât mai mult cu cât ne raportăm la tot teritoriul României și la un volum de prestații complet și complex, având un portofoliu de servicii și de produse mult mai extins decât operatorii privați.

2. Chiar redactia noastră a trimis un colet care s-a deteriorat din incompentență. Anexăm fotografii ale coletului pentru a vedea. Practic produsul din colet a fost scos, răsucit astfel încât să nu mai fie bun de nimic. Ce aveti in vedere pentru a reduce astfel de intamplari negative?

Referitor la coletul poștal primit, cu ambalaj deteriorat, vă facem cunoscut că expeditorul coletului (adică noi proștii din redacția Infoest)nu a ambalat corespunzător acest pachet(...). Vinovat se face și oficiul poștal de prezentare al coletului pentru că l-a acceptat la prezentare. În acest sens, structura abilitată din cadrul companiei a demarat o cercetare internă pentru a stabili cine se face vinovat de acest aspect și a lua măsurile care se impun.(Vă spunem noi - șoferul care a descărcat coletul la punctul de retur a tras de colet, l-a răsucit și l-a distrus fără nici o jenă. În acest sens sunt martori. Plus că acel colet indeplinește criteriile Poștei Române scrise pe siteul instituției!n.r)

3. Ce aveți în vedere pentru modernizarea oficiilor poștale sătești? Poșta Română deține numeroase sedii sătești fără internet, fără posibilitatea de a plăti o factură prin intermediul unui POS, fără posibilitatea de a tipări o factură sau o chitanță.

(...) Poșta Română se preocupă în permanență ca, în funcție de disponibilitățile financiare, să aloce fonduri necesare reabilitării sediilor sale din toată țara.

4. Când vor oferi servicii digitalizate aceste oficii poștale mici?

În acest moment, compania deține un număr de 1114 oficii poștale informatizate unde există deja instalate dispozitive POS.

5. Considerați că elementul uman joacă un rol important în succesul unei companii?
6. Ce aveți în vedere pentru creșterea profesionalismului personalului care intră în contact cu publicul?

Resursa umană reprezintă una din cele mai importante investiții ale companei.(...)

Așa cum vedeți răspunsurile sunt plate, inodore, insipide și incolore. Nu se spune în ele nimic. Plus că doamna de la serviciul de presă al companiei, de o greață monumentală, a trimis răspunsul în format pdf asta după ce l-a scant în prealabil pentru a fi sigură că vom depune un efort în al folosi. Cu alte cuvinte nu a respectat minima cutumă din presă de a trimite documentul și într-un format editabil pentru ca un redactor să nu stea o oră să culeagă insipiditățile trimise. L-am folosit doamnă! Puteți să vă continuați jobul de periere a șefilor.

Alte câteva observații de bun simț

- Salariile din cadrul companiei sunt aproape de minimul pe țară în timp ce toate, dar toate, companiile de curierat oferă salarii superioare cu 30% până la 100% față de Poșta Română.

- Deasemenea directorul nu precizează nimic de situațiile și nu sunt puține, în care, la țară, oficiantul are biroul în propria casă!

- Uită a se face precizarea că Poșta Română deține monopol de stat pentru difuzarea de timbre și pentru serviciul universal și este obligată prin lege a oferi aceste servicii pe tot teritoriul României. Nu face compania acest lucru din bunătatea inimilor din conducere!

colet distrus de posta romana  colet distrus de posta romana la braila


PS
Pentru a înțelege cei care citesc acest material coletele stâlcie de Poșta Română au fost drepte, perfect ambalate.

Rugămite către cititori

Rugăm cititorii care cunosc oficii poștale de la țară aflate în stare deporabilă sau care au avut probleme legate de serviciile Poștei Române să ne trimită fotografii și poveștile lor pe adresa redacției office@infoest.ro Promitem că vom informa prompt pe cine trebuie!

 

 

 

 

Autor Mihai Vintilă 12 Aprilie 2021, 13:46 In Obiectiv Braila
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii