Fă-ți temele înainte de a lansa un live streaming
Atunci când creezi un live streaming, te gândeÈ™ti în primul rând că îÈ›i doreÈ™ti să îÈ›i angajezi publicul de consumatori de conÈ›inut pentru a-È›i creÈ™te popularitatea. Majoritatea streamer-ilor transformă acest gând într-o regulă la un moment dat, în mod intuitiv. Dacă alegi să îÈ›i construieÈ™ti o comunitate live pe baza a ceea ce transmiÈ›i, trebuie să tratezi live streaming-urile ca atare. Spectatorii îÈ™i dedică o parte din ziua lor pentru a le urmări. Ei caută atât divertisment, cât È™i interacÈ›iune umană.
În primul rând, ai putea pregăti o sesiune live spontană. Programarea este importantă, dar a fi spontan din când în când îÈ›i poate aduce o mulÈ›ime de spectatori noi. A intra live în timpul unei ore de vârf, cu un conÈ›inut interesant, va pune într-o lumină bună toată acitivitatea desfășurată de tine, per ansamblu.
Un concurs va determina publicul să îÈ™i pună mintea la contribuÈ›ie. Multe persoane le preferă mai mult pe cele care au loc în timp real. Sunt È™anse mari ca o multitudine de întrebări relevante să stârnească interesul spectatorilor. Concursurile tip chestionar necesită totuÈ™i o pregătire temeinică, iar acest lucru înseamnă să faci a priori un fel de cercetare a personalităților È™i a brand-urilor care aleg să facă streaming-uri interactive. Cei care au intrat măcar o dată pe Twitch È™tiu cât de numeroase È™i debordante sunt comentariile de acolo, dar nu numai jocurile îi fac pe oameni să scrie mult, există È™i sporturi care declanÈ™ează conversaÈ›ii, în special fotbalul. Multe meciuri de fotbal pot fi urmărite pe aplicaÈ›ia iOS pe care o are Unibet, iar aceste transmisiuni live permit un alt tip de interacÈ›iune, prin pariere. Unii oameni preferă să-È™i exprime punctul de vedere în acest mod, în loc să formuleze argumente în favoarea echipei lor preferate. Acesta este un mod bun de a distra iubitorii de sport, aÈ™a că încearcă să îÈ›i aminteÈ™ti acest aspect atunci când pui cap la cap detaliile pentru concursul tău interactiv.
Ar fi interesant să prezinÈ›i într-o zi culisele, locul unde te pregăteÈ™ti de unul singur pentru a fi apoi împreună cu sute de alte persoane în mod virtual. Un mic teaser va oferi publicului oportunitatea de a te cunoaÈ™te mai bine, iar dacă acestora li se va părea interesant, vor reveni pentru mai mult. Pentru a rămâne pe aceeaÈ™i lungime de undă, ai putea propune un tur al casei; de această dată, realizat de unul dintre vizualizatori. Având în vedere că treptat construieÈ™ti o relaÈ›ie cu spectatorii, imaginează-È›i că un coleg îÈ›i prezintă spaÈ›iul său personal. Este interesant să priveÈ™ti dincolo de ceea ce È™tii deja despre o persoană È™i poÈ›i căpăta totodată noi perspective asupra activității desfășurate.
Pune-È›i în joc conexiunile È™i invită un influencer sau un coleg pentru un interviu live. Acest eveniment îÈ›i va anima cu siguranță sesiunile de streaming È™i îÈ›i va creÈ™te notorietatea. PoÈ›i, de asemenea, să îÈ›i împărtășeÈ™ti părerile despre un eveniment din industrie, apoi să inviÈ›i publicul să participe la un sondaj pe această temă.
Nu în ultimul rând, ceva la care nu oricine s-ar gândi, ar fi să îÈ›i inviÈ›i spectatorii undeva afară, în oraÈ™, la o cină, la un concert sau unde te simÈ›i tu bine. Bucură-te de un eveniment în mod normal, ca È™i cum nimeni nu te-ar privi, dar permite-le de fapt să te urmărească. Este distractiv să asiÈ™ti la un concert de stradă local în timp ce È›ii în mână un telefon È™i un buchet întreg de… vizualizatori. Arătând o parte din viaÈ›a ta reală publicului, prinzi un pic din personalitățile lor È™i le câÈ™tigi totodată loialitatea.
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu