Logo-ul Centenarului promovat alături de brand-ul de țară la World Travel Market din Londra

De Redactia 06 Noiembrie 2017, 20:08 Turism

stand Romania targ turism Londra poarta intrare targ
Ministerul Turismului promovează România la cea de-a 37-a ediție a World Travel Market din Londra, cel mai mare târg internațional de turism din lume, adresat exclusiv specialiștilor din domeniu. Anul acesta, România aduce în atenția profesioniștilor atât destinația turistică Alba Iulia, cât și circuitele culturale, turismul în natură și cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear și cel de tip wellness.

Tema standului din această ediție este unică și subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Acesul în cadrul standul-ului, cu o suprafață de 238 de mp., se face printr-o replică a porții III de la Cetatea Alba Carolina. La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenți 50 de expozanți, reprezentanți ai unor touroperatori, organizații de management a destinației, Consilii Județene, hoteluri și companii aeriene.

Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de Secretarul de Stat Cristina Ionela Tărteață. Pe toată perioada desfășurării manifestării expoziționale, respectiv 6-8 noiembrie, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanții celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităților de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care amintim: National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication. Un punct important de pe agenda Secretarului de Stat este reprezentat de participarea la Summit-ul Miniștrilor Turismului din toate țările participante la WTM (peste 160 țări și teritorii), summit organizat de Organizația Mondială a Turismului, sub patronajul Secretarului General domnul Taleb Rifai.

WTM Londra reprezintă punctul de întalnire al cererii și ofertei internaționale din sectorul turistic și are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri. România a participat constant la WTM, având stand național la toate cele 36 ediții anterioare.

Una dintre surprizele acestei ediții este faptul că pe lângă promovarea brand-ului de țară este prezentat, în avanpremieră, și logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.

 

Autor Redactia 06 Noiembrie 2017, 20:08 Turism
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii