63% dintre utilizatorii români de Internet utilizează mesageria instant

De Mihai Vintilă 26 August 2010, 00:00 Sondaj
Potrivit Studiul internaţional Roper Reports 2010, în România, Internetul este folosit în principal pentru a "sta de vorba" cu prietenii sau familia şi pentru distracţie, conform GfK. Faţă de consumatorii din alte părţi ale lumii, românii utilizează mesageria instant în mult mai mare măsură: 63% dintre utilizatorii de Internet din oraşele României, faţă de 32% dintre internauţii din 26 de ţări de pe toate continentele.
De asemenea, în România, în mediul urban, 44% dintre utilizatori ascultă online muzică sau radio, 39% se uită la filmuleţe sau alte transmisiuni video, 36% fac download de fişiere audio, iar 31% descărcă fişiere video.

În ţările analizate de GfK Roper Reports, 45% dintre consumatorii care folosesc Internetul cumpără online produse sau servicii lunar sau mai des, 43% fac tranzacţii bancare, iar 31% plătesc facturi folosind acest canal. În România situaţia este foarte diferită: în medie, doar 13% dintre utilizatorii din mediul urban fac cel puţin lunar cumpărături pe Internet, 7% fac tranzacţii bancare şi 6% plătesc facturi.

Reţelele sociale şi comunităţile online sunt frecventate de tot mai multe persoane. 39% din totalul utilizatorilor de Internet cu vârstă peste 15 ani la nivel mondial vizitează cel puţin lunar un astfel de site. În oraşele României popularitatea reţelelor sociale este mai mică, dar totuşi 26% dintre cei care folosesc Internetul le frecventează măcar o dată pe lună. (AMOS News)

 

Autor Mihai Vintilă 26 August 2010, 00:00 Sondaj
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate