“Nu putem alege între lacrimi“, campanie lansata de Asociaţia Telefonul Copilului şi Geometry Global Romania

De A.Frangu 17 Decembrie 2014, 02:09 Social

In perioada 16 decembrie 2014 – 28 februarie 2015 se desfasoara campania  “Nu putem alege între lacrimi“, campanie lansata de Asociatia Telefonul Copilului şi Geometry Global Romania. Scopul campaniei este de a strânge cât mai multe fonduri pentru a ajuta copiii aflati în dificultate si au nevoie de ajutor care suna la Telefonul Copilului 116 111.

Anual peste 100.000 de copii apeleaza Telefonul Copilului dar personalul de specialitate, psihologi si asistenti sociali, nu este suficient si nu pot fi preluate toate cazurile de copii care solicita ajutor. Fondurile strânse prin aceasta campania vor face posibila angajarea de cât mai multi specialisti pentru a avea capacitatea de a raspunde tuturor apelurilor primite de la copii oferindu-le asistenta de care au nevoie.

Acest lucru este posibil prin trimiterea unui SMS în valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului să aibă capacitatea de a răspunde tuturor apelurilor primite, oferind astfel asistență tuturor copiilor care au nevoie de ajutor.

”Specialiștii de la Telefonul Copilului sunt confruntați cu nevoia de a face o alegere de fiecare dată când răspund unui apel telefonic, existând mereu riscul ca unul dintre apelurile care ramân în așteptare să vină de la un copil cu probleme mai grave față de ale celui căruia i s-a răspuns. Așadar, de fiecare dată când un specialist răspunde la telefon, hazardul face o alegere neîndurătoare. Astfel, pentru fiecare copil care primește un răspuns la Telefonul Copilului, sunt 2 copii care aud tonul ocupat.

Nimeni nu poate să știe cât de urgente sunt problemele copiilor rămaşi în aşteptare, nici cât timp vor rămâne la telefon, nici dacă vor mai suna vreodată. E ca și cum cineva s-ar juca AN-TAN-TE cu lacrimile lor. Iar spotul TV, regizat de Andrei Amărfoaie şi produs de MultiMediaEst, surprinde diverse situaţii de viaţă în care copiii, lipsiţi de vocea unui adult care să-i ghideze, rămân descumpăniţi” - www.telefonulcopilului.ro

De 13 ani încercăm ca fiecare apel către Telefonul Copilului să primească raspuns. Pentru unii copii, însă, telefonul sună ocupat. Poate vor reveni și ne vor cere din nou ajutorul. Dar uneori nu există a doua șansă. Împreună cu echipa Geometry Global am transpus povestea Telefonului Copilului în ritmul ”an-tan-te”, un joc de cuvinte care te trimite înapoi în timp la anii și jocurile copilăriei, dar, totodată, te face să conștientizezi realitatea noastră. La Telefonul Copilului luptăm în fiecare zi ca fiecare copil să aibă șansa de a se juca fericit și azi, și mâine. În fiecare zi. Vrem să lăsăm jocurile copilăriei – cele în care un copil rămâne pe dinafară la fiecare rundă – acolo unde le este locul: în fața blocului, în curte, la școală. Fiecare copil merită și are dreptul să primească ajutor atunci când are nevoie. Cu 2 euro donați la 8840, ne puteți ajuta să ne asigurăm că bucuria copilăriei, departe de abuzuri și durere, poate fi o certitudine a fiecărui copil”, declară Cătălina Florea, Director Executiv, Asociația Telefonul Copilului.

Campania este semnată de Geometry Global Romania și include materiale de promovare precum spot TV, spot radio, print și materiale neconvenționale (http://www.telefonulcopilului.ro/nu-putem-alege-intre-lacrimi).

"Campania AN-TAN-TE nu este una tipică, în care clientul iți dă un subiect în lucru și tu revii cu mai multe propuneri, dintre care una se implementează. Cu fiecare discuție purtată cu echipa Asociației "Telefonul Copilului", aflăm despre adevărurile triste ale copiilor din Romania, iar pentru fiecare dintre aceste nedreptăți am fi vrut să putem face o campanie. Ceea ce putem face astăzi este să susținem Asociația Telefonul Copilului, care se confruntă cu o problemă importantă: numarul specialiștilor de la Telefonul Copilului nu este suficient pentru atât de multe strigăte de ajutor. Despre acest lucru vom vorbi în campania noastră: despre imposibilitatea de a alege între cerințele, rugămințile, problemele, urgențele celor mici," a declarat Alina Buzatu, Director Strategie, Geometry Global Romania

 

Autor A.Frangu 17 Decembrie 2014, 02:09 Social
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii