Programul de educatie culinara Descopera traditiile culinare romanesti - rezultatele primei editii

De Redactia 13 Ianuarie 2014, 10:10 Retete
In 2013 peste 1500 de articole și știri despre reţetele tradiţionale românești au fost publicate în perioada 1 februarie - decembrie 2013, în cadrul primei ediții a programului de educație culinară “Descoperă tradiţiile culinare româneşti”, derulat de agenţia Russenart Communications în parteneriat cu brandul premium Arpis.

În cadrul programului de educație culinară, 42 de reţete vechi au fost obţinute de la pensiuni și bloggeri culinari din cele 9 regiuni istorice ale României: Bucovina, Dobrogea, Banat, Crisana, Maramureş, Moldova, Muntenia, Transilvania şi Oltenia. Fiecare rețetă tradițională a fost preparată în cadrul restaurantelor partenere și promovată prin intermediul celor 53 de parteneri media ai programului.

În urma celor 42 de campanii de presă transmise în perioada februarie – decembrie 2013, peste 3 milioane de persoane au primit informaţii despre proiect şi reţetele tradiţionale românești. 20 de pensiuni care oferă produse tradiționale au fost promovate gratuit pe durata programului de educație culinară.

“În 2013, pe durata celor 11 luni ale proiectului, ne-am străduit să identificăm și să promovăm rețete tradiționale românești cât mai interesante. Cei peste 50 de parteneri media ai proiectului ne-au sprijinit în acest demers astfel că am ajuns la o acoperire media importantă. Prin intermediul restaurantelor partenere, cititorii și participanții la evenimentele periodice au avut posibilitatea de a testa cele mai interesante rețete. Pentru a veni în sprijinul agroturismului, am promovat în mod gratuit fiecare pensiune ce a demonstrat ca sprijină tradițiile culinare românești prin rețetele tradiționale vechi pe care le pune la dispoziția clienților. În 2014 continuăm programul de educație culinară...A doua ediție se va desfășura sub forma unei caravane în cadrul căreia vom vizita alte pensiuni din toate zonele țării, pentru a descoperi și promova rețete tradiționale vechi, mai puțin cunoscute”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.

”Anul 2013 a fost unul plin de evenimente și proiecte de succes. Suntem mândri că am fost promotori și parteneri principali ai campaniei “Descoperă tradițiile culinare românești!” care s-a desfasurat pe parcursul anului. Am descoperit rețete tradiționale din toate zonele țării, fiecare având câte ceva specific. Ne-a facut plăcere să participam și să susținem această campanie de educație culinară prin care am încercat să punem în valoare adevărata bucătărie românească”, a declarat Lucian Manta, Marketing Manager Sam Mills Distribution.  

Prima ediție a campaniei de educație culinară “Descoperă traditiile culinare romanesti!” a fost derulată de agenţia Russenart Comunications în parteneriat cu Arpis, în perioada februarie – noiembrie 2013 şi a fost sprijinită de 53 de parteneri media (televiziuni, publicatii tipărite şi online, bloguri): 53 de parteneri media (televiziuni, publicații tipărite și online, bloguri): 121, Antena 2, Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, Calendar Evenimente, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, De savurat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, Diana Radulescu, metropotam.ro, Mujer, Papa bun, Pap Tot, ReplicaVedetelor.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania libera, Romania pozitiva, Senso TV, stiuunloc.ro, Timisoara Express, traditionalromanesc.ro, Vacante la tara, MTWebArt, Woman TV, WorldWide Romania.

Partenerul special al proiectului a fost ChefBuzu.com.

Programul de educație culinară a fost sprijinit de mai mulți fotografi și cameramani, care au realizat fotografiile și filmele de promovare a rețetelor.

Din ianuarie 2014, derularea activitatilor din cadrul Caravanei “Descopera traditiile culinare romanesti!”, editia a doua,  se realizeaza cu sprijinul brandului de morarit Gold Maya si al brandului de condimente Kotanyi Romania.


 

Autor Redactia 13 Ianuarie 2014, 10:10 Retete
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate