METRO Cash & Carry România sarbatoreste a patra editie a programului Il Gusto d’Italia

De Redactia 17 Mai 2014, 15:15 Oferte
METRO România sarbatoreste Ziua Nationala a Italiei, prin cea de-a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”. Programul se bucura, pentru al patrulea an consecutiv, de sustinerea Ambasadei Italiei la Bucuresti si a Institutului Italian de Comert Exterior Bucuresti.

În perioada 15 mai – 04 iunie 2014, METRO Cash & Carry România continua promovarea spiritului, culturii si gastronomiei italiene, clientii companiei fiind întâmpinati cu oferte la magazinele METRO din întreaga tara (exceptând magazinele METRO Punct). Acestia vor putea alege dintr-o oferta promotionala variata la peste 900 de produse cu specific italian si vor beneficia de alte numeroase activitati culinare speciale.

„Sunt deosebit de încântat de noua participare a METRO Cash & Carry România la Festivalul Italian. Sunt sigur ca evenimentul «Il Gusto d’Italia» va aduce si în acest an un omagiu excelentei produselor agroalimentare italienesti si va reusi sa aduca în fata consumatorilor români înalta calitate a acestora”, a declarat Excelenta Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucuresti.

“Pentru al patrulea an consecutiv, sarbatorim Ziua Nationala a Italiei prin oferte promotionale si activitati speciale care celebreaza cultura culinara si stilul de viata italiene. Prin programul <<Il Gusto d’Italia>>, îi întâmpinam pe întreprinzatorii independenti, clientii nostri, cu promotii specifice care sa le ofere avantaje competitive si, desigur, idei de preparate italiene”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucuresti al ICE-Agentia pentru Promovarea în Strainatate si Internationalizarea Societatilor Italiene a declarat, la rândul sau: "Îmi face placere ca METRO Cash & Carry Romania participa din nou la Festivalul Italian cu o noua editie a manifestarii «Il Gusto d’Italia». Retelele de distributie reprezinta pentru noi un partener important în promovarea gustului si  calitatii produselor Made in Italy, iar prin prezenta sa capilara în România, METRO este fara îndoiala un partener ideal".

Oferta “Il Gusto d’Italia”, cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: paste, sosuri, ulei masline, brânzeturi, carne procesata (mezeluri), legume, peste, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiana si otet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse apartin unor marci italiene recunoscute la nivel international.

Dupa succesul înregistrat de editiile precedente ale “Il Gusto d’Italia”, METRO România aduce, si în acest an, spiritul italian în magazinele sale, prin activitati care celebreaza cultura si gastronomia Italiei. În acest sens, la finalul fiecarei saptamâni din perioada 15 mai – 04 iunie 2014, clientii METRO Cash & Carry România vor putea asista la sesiuni de degustare oferite de parteneri ai companiei si demonstratii culinare sustinute de clientii nostri din segmentul HoReCa. Actiunile transmit atât retete culinare din bucataria italiana, cât si o parte din stilul lor de viata.

 

Autor Redactia 17 Mai 2014, 15:15 Oferte
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate