ELOprofessional 2011: revoluţia arhivelor electronice

De AmosNews 29 Septembrie 2011, 12:13 IT
ELO Digital Office România lansează un nou produs de management al documentelor destinat mediului de business, în special companiilor medii şi mari: ELOprofessional 2011. Soluţia reprezintă un important pas înainte în ceea ce priveşte experienţa utilizatorului. Procesele sunt mai transparente şi mai intuitive.

Prin ELOprofessional 2011, accesul la informaţie este foarte sigur şi foarte rapid. Soluţia se poate interconecta cu aproape toate aplicaţiile business de top, indiferent de tipul documentelor - Microsoft Office, e-mailuri, documente de hârtie, desene tehnice sau sisteme ERP. O altă noutate este integrarea soluţiei cu platformele iPhone şi Blackberry care, coroborată cu accesul web la arhivă, permite utilizatorilor folosirea soluţiei în orice mediu online  şi offline, la distanţă.

ELOprofessional 2011 poate fi instalat şi integrat în orice infrastructură IT, pe orice platformă de operare.

ELO Digital Office România a lansat anul trecut, în parteneriat cu ASE, laboratorul  "ELO Lab" în cadrul Facultăţii de Cibernetică.  Compania a instalat soluţiile ELOprofessional pe 30 de computere şi a furnizat manuale de curs pentru viitorii manageri IT.

„Am plecat de la ideea că schimbarea arhivelor fizice în cele electronice este şi o chestiune de mentalitate. De-a lungul timpului, am investit constant în informarea şi educarea pieţei cu privire la soluţiile performante de administrare a informaţiilor, care să  îmbunătăţească rapid şi eficient procesele de afaceri”, a declarat Claudiu Borşan, Sales Manager, ELO Digital Office România.

În cadrul celei de-a treia ediţii a evenimentului ELO DMS Congres 2011, care se va desfăşura la Novotel Bucarest City Centre, la data de 5 Octombrie 2011, vor fi dezvăluite toate detaliile tehnice ale soluţiei ELOprofessional2011. Evenimentul se va bucura de prezenţa lui Karl-Heinz Mosbach, preşedintele ELO Digital Office GmbH. De asemenea, în cadrul congresului, specialişti şi parteneri ai ELO Digital Offi vor prezenta aplicaţii practice, studii de caz cuprinzătoare şi sesiuni demo.

ELO Digital Office România dezvoltă şi oferă soluţii software de mare performanţă în document management, arhivare electronică şi managementul fluxurilor de lucru. ELO a fost lansat ca parte a grupului Louis Leitz, unul dintre liderii europeni în materie de arhivare şi produse pentru birou. ELO Digital Office este, în prezent, unul dintre producătorii de top în domeniul ECM/DMS. Compania este activă la nivel mondial şi deţine numeroase filiale, pe lângă sediul central, localizat la Stuttgart.

De asemenea, dezvoltă numeroase parteneriate strategice cu furnizori software şi hardware din domeniul tehnologiei precum: Microsoft, Hewlett-Packard, IBM, Sun Microsystems, Kyocera, Kodak, Konica Minolta, Fujitsu- Siemens, SAP, Oracle, Canon şi mulţi alţii.

 

Autor AmosNews 29 Septembrie 2011, 12:13 IT
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate