SeoPower iti spune greselile pe care sa nu le faci in procesul de optimizare SEO onpage

De Frimu Ghinea 13 Iunie 2019, 21:48 IT

seo onpage

In prezent, activitatea de optimizare seo este mai importanta ca niciodata: pana la 75% dintre utilizatori nu cauta niciodata mai departe de prima pagina a rezultatelor motorului de cautare, potrivit statisticilor actuale. Acesta este motivul pentru care trebuie sa folositi tehnici de SEO eficiente si sa va faceti afacerea sa apara pe prima pagina pentru fiecare cuvant cheie targhetat.

Folosirea unor practici slabe de promovare SEO poate lasa afacerea dvs. ingropata in cautarile motorului de cautare, ceea ce face imposibil pentru clientii dvs. sa va gaseasca. Mai jos, specialistii de la seopower.ro, o companie cu o vasta experienta in acest domeniu, va impartasesc sfaturi cu privire la cele mai frecvente erori seo care ar putea afecta pozitia site-ului dumneavoastra in paginile motorului de cautare.

  1. Lipsa continutului de calitate

In timp ce experienta utilizatorului este din ce in ce mai importanta, trebuie sa va ganditi si la ce vad motoarele de cautare atunci cand crawlerele acestora acceseaza site-ul dvs. Continutul trebuie sa fie eficient in comunicarea cu publicul si cu botii. Fiecare pagina de pe site-ul dvs. web ar trebui sa contina cel putin 400 de cuvinte de continut de calitate, dar cantitatea optima de cuvinte este de la 700 pana la 1200.

  1. Duplicitatea

Una dintre cele mai frecvente erori SEO este reprezentata de existenta continutului duplicat. Daca aveti acelasi continut pe mai multe pagini pe site-ul dvs., atunci motoarele de cautare vor fi derutate si paginile dvs. vor ajunge sa concureze unul impotriva celuilalt sau site-ul va fi penalizat.

  1. Alegerea gresita a cuvintelor cheie

Definitia cuvintelor cheie "gresite" se extinde la selectarea cuvintelor cheie care nu descriu cu precizie produsele si serviciile dvs. sau selectarea cuvintelor cheie care nu ajuta la conversie. Selecteaza cu atentie cuvintele cheie, deoarece acestea sunt cel mai important factor in succesul SEO si promovarea unui site.

  1. Omiterea optimizarii care sa creeze implicare

In timp ce efectuarea unei campanii de advertoriale pe seopower inca are o valoare vitala in clasarea site-ului in pozitii de top, trebuie sa va concentrati si pe implicarea utilizatorilor. Un continut mai lung, bine scris, care surprinde atentia cititorului, ajuta foarte mult la cresterea ranking-ului. Includeti imagini, videoclipuri, citate, resurse si infografice pentru a ajuta la implicarea cititorului. Rata de respingere ar trebui sa se reduca din momentul in care timpul petrecut pe site si ranking-ul cresc.

  1. Lipsa optimizarii titlurilor

Una dintre cele mai mari erori observate pe diverse site-uri este lipsa optimizarii continutului textual. Este recomandat sa aveti variatii ale cuvintelor cheie tinta principale in trei tag-uri de rubrica din pagina dvs. de pornire si in orice alte subpagini in care se efectueaza procesul de optimizare onpage. Tag-urile de titlu se compun din tag-urile H1, H2 si H3. Pastrarea acestora la un nivel de optimizare ridicat va va ajuta sa va imbunatatiti ranking-ul.

  1. Utilizarea in mod excesiv a cuvintelor cheie

Acum ca algoritmii Google sunt mult mai inteligenti si se schimba mereu, pot recunoaste si penaliza site-urile care utilizeaza in mod excesiv cuvinte cheie. In loc de keyword stuffing, utilizati cuvinte cheie relevante in continutul site-ului dvs., dar intotdeauna cu moderatie. Intotdeauna acordati importanta publicului dumneavoastra.

  1. Lipsa unui blog

O initiativa excelenta din punct de vedere al activitatii de seo este reprezentata de dezvoltarea unui blog consistent, consecvent si informativ. De prea multe ori, oamenii creeaza un blog si nu-si dau interesul pentru a-l tine actualizat cu informatii utile, cu postari regulate, care utilizeaza cuvinte cheie potrivite. Acest lucru este foarte util pentru cautarea organica, plus ca asigura un continut excelent de distribuit pe retelele sociale si pe newslettere.

  1. Continut superficial, lipsit de cuvinte cheie tinta

Una dintre cele mai frecvente probleme este utilizarea continutului superficial si irelevant, care nu contine cuvinte cheie tinta si cuvinte cheie asociate. Continutul trebuie sa aiba o profunzime si o analiza profunda a subiectului, iar fiecare parte trebuie sa se concentreze pe unul sau doua cuvinte cheie cel mult. Apoi, sunt necesare cuvinte cheie asociate semantic pentru ca algoritmii sa inteleaga relevanta subiectului.

  1. Umflarea indexului

Am putea spune ca in jur de 35% dintre site-uri sufera de un indice umflat intr-un fel sau altul, fie din cauza optimizarii slabe a WordPress care are ca rezultat indexarea paganilor de tag, categorii, media si arhiva sau indexarea unei cantitati absurde de continut superficial. De obicei, un numar excesiv de pagini superficiale provine de la blogging facut de mantuiala, in detrimentul unuia care sa aduca valoare si sa raspunda la intrebarile cautatorilor.

  1. Neacordarea importantei necesare cuvintelor cheie non-branded

Ca si in multe alte practici, succesul in SEO incepe cu fundamentele. Realitatea este ca multe companii, inclusiv cele importante, nu includ cuvinte cheie valoroase non-branded in tag-urile de titlu, in special pe cele mai importante pagini. Daca nu depuneti efortul de a utiliza cuvintele cheie asociate cu piata dvs. tinta, clientii vor avea nevoie de mai mult timp sa va gaseasca.

  1. Incercarea de a atrage pe toata lumea

Optimizarea pentru cuvinte cheie cu inteles mai larg si mai generice este o capcana usoara si de inteles in care puteti cadea. Iata problemele:

  • Exista o concurenta acerba atunci cand vorbim despre optimizarea pentru cuvintele cheie generice
  • Este posibil sa atrageti trafic pe site-ul dvs., trafic a carui conversie nu se va realiza niciodata. In schimb, fiti cat mai specific posibil cu cuvintele dvs. cheie. Puteti obtine mai putini vizitatori, dar veti obtine mai mult cumparatori.
  1. Tag-urile titlurilor nu descriu pagina sau afacerea

Una dintre cele mai frecvente erori SEO este legata de perceptia incorecta a modului de realizarea a tag-urilor de titlu. O multime de companii isi fac propriile titluri de pagina de pornire sau titluri de sub-pagini utilizand numele companiei lor. In schimb, aceasta ar trebui sa fie o scurta descriere a produsului sau a serviciului furnizat de companie.

 

 

Autor Frimu Ghinea 13 Iunie 2019, 21:48 IT
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii