METRO Cash & Carry , 50 de ani de la înfiintare

De Redactia 14 Martie 2014, 09:30 Economie

2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente.

„Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash & Carry este atât un motiv de sărbătoare, cât și un imbold pentru viitor,” afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG și CEO al METRO Cash & Carry. „Ne-am propus să extindem rezultatele bune obținute în numeroase sectoare ale activității noastre, nu doar să le consolidăm.” Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri și concentrarea puternică pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash & Carry le împarte cu clienții săi, precum și valorile pe care se bazează succesul comun.

METRO Cash & Carry în România

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț en-gros, cu plata la ridicarea mărfii. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 32 de magazine și prin lansarea unor tendințe care au influențat ulterior piața locală.

În acest sens, METRO Cash & Carry România a fost primul jucător pe piața de profil din România care a implementat în anul 2012 o platformă de e-commerce, „METRO Magazin Online”, introducând astfel sistemul multichannel (magazine tradiționale și magazin online).

Totodată, pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, crescute local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.

Compania a lansat, de asemenea, „LaDoiPași”, primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, care au astfel posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional din domeniul comerțului cu ridicata. Prin „LaDoiPași”, METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului, aceștia păstrându-și independența financiară și administrativă.

Nu în ultimul rând, METRO România este primul comerciant care a dezvoltat o platformă ce oferă servicii de consultanță integrată pentru micile întreprinderi din domeniul ospitalier. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanță 360⁰ clienților HoReCa, cât și proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în acestă zonă.

Acțiuni aniversare
“Clienții noștri vor fi cei care vor beneficia cu adevărat de anul aniversar și de toate inițiativele strategice aferente,” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Pe tot parcursul anului aniversar, ne vom întâmpina clienții, Partenerii noștri de încredere, cu numeroase surprize, prin care ne arătăm recunoștința”.

Totodată, cu ocazia aniversării, METRO Cash & Carry România va derula un program de recunoaștere a antreprenorilor care au contribuit la bunăstarea comunităților din care fac parte.

 

Autor Redactia 14 Martie 2014, 09:30 Economie
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate