ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

De Comunicat 09 Martie 2020, 18:13 Economie

În  contextul  răspândirii  infecției  cu  coronavirus  (COVID-19),  Agenția  Națională de Administrare Fiscală reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin  intermediul  următoarelor  servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
- 1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;
Pentru  înrolarea  în  SPV  puteți  accesa  tutorialul  video de înregistrare prin  accesarea următorului link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
- 1.2. Depunere on-line
Informații  suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți:

2.1. Internet banking;
2.2. www.ghiseul.ro;

Informații  generale  în domeniul  fiscal și  IT  puteți  obține  prin  apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:-  prin  intermediul  Formularului  de  contact disponibil  în  acest  serviciu  –  pot  obține informații  generale  în  domeniul  fiscal și  IT  precum și  informații  privind  situația  fiscală proprie;
b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual:
-  prin  intermediul Formularului  de  contact de  pe  site-ul Agenției  -  pot  obține  informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii  pot  obține  noutăți  legislative  în  domeniul  fiscal  prin  accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției.  De  asemenea,  contribuabilii  pot  solicita  Agenției  comunicarea  de  materiale informative  în  domeniul  fiscal  pe  adresa  de  e-mail proprie,  prin  transmiterea  unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul  se  desfășoară  în  unitățile  fiscale  exclusiv  în  incinta  spațiilor  destinate  primirii contribuabililor.
Serviciul comunicare, relații publice și mass media

 

Autor Comunicat 09 Martie 2020, 18:13 Economie
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii