Carrefour își bate joc de câștigătorii din Brăila ai unei promoții prin reclamă mincinoasă

De Mihai Vintilă 24 Iunie 2016, 20:54 Economia Brailei

Carrefour a lansat promoția cu numele exagerat după părerea mea "De 15 ani campionii prețurilor mici". Practic fiecare cumpărător primea după plata la caserie a încă unui bon unde se găsea un  cod ce trebuia trimis prin sms la un număr scurt. Mai mulți brăileni au făcut acest lucru și  începând cu ora 12 de vineri 24 iunie au fost anunțati că au câștigat un voucer de 100 de lei  pentru a cumpăra articole sportive din magazinele Carrefour.

castigul Carrefour un iluzoriu castig

Ei bine de aici începe bătaia de joc. Sub literele mari se ascund informațiile cu literele mici. De fapt nu toate produsele sportive puteau fi achiziționate cu aceste voucer cum lăsa în mod fals să se înțeleagă reclama ci doar unele produse selecționate și marcare în acest sens.

Reclama Carrefour mincinoasa

Atentie mare - deci in reclama se spune - pentru achizitionarea oricaror articole sportive! Nu selectate, nu notate la raft ! 

DEXonline.ro ne lămurește ce este cu acest oricaror pe care nu l-au înțeles publicitarii Carrefour!

ORICÁRE pron. nehot. Indiferent care, care vrei, fiecare, orișicare.
oricáre pr. m. (sil. ori-), g.-d. oricărúia, f. oricáre, g.-d. oricăreia; pl. m. și f. oricáre, g.-d. oricăróra .

Cu alte cuvinte este o variantă rara la gerunziu plural al cuvântului oricare. Deci indiferent de produsul selectat! Nu există limită aici!

Ei bine vineri la magazinul din Brăila Mall acest lucru nu se cunoștea la ora 18.45 la punctul de informații dar se cunoștea la caserii. Clienții câștigători erau direcționați să cumpere orice produs sportiv la punctul de informare dar la caserie erau acceptate doar cele din lista cu produse marcate, listă care nu era la dispoziția clienților iar produsele nu erau marcate la raft!

Am sesizat acest aspect la punctul de informare și la insistențele mele a sosit pentru a mă lămuri doamna Cioabcas Giorgiana care încerca să mă convingă că nu e vina Carrefour ci a unei companii de IT care chipurile nu și-ar fi făcut treaba! Și ce mă interesează pe mine client și pe cei aproape 30 care tot probau produse pe la sectorul de sport pentru iluzoriul câștig mult anunțat?!?

Abia atunci au ieșit la plantat marcaje pentru câștigători două doamne. Adică la aproape 7 ȘAPTE ORE de la momentul în care clienții câștigători puteau să își selecteze produsele!

Un astfel de comportament, mincinos, indolent și păgubitor pentru clienți într-adevăr cred că este specific magazinul Carrefour despre care vorbim. Nu am primit o scuză! Mai mult pentru a fi chipurile amabilă doamna în cauză s-a oferit să meargă cu mine ținând dumneaei lista de produse eligibile la raionul de sport și să îmi spună ce produs este în program și care nu!

Și restul de câștigători prezenți ce trebuiau să facă? Să meargă și ei cu noi? Să ne țină pe toți de mânuță pentru a ne sfătui care produs se poate achiziționa cu stupidul voucer sau nu? Proastă atitudine pentru un om de vînzări și mai ales pentru un magazin care chipurile prin acest simulacru de concurs cu premii vrea să își celebreze așa zisele prețuri mici!

Pentru că minciuna vandută drept mare realitate are picioare scurte am inaintat astăzi plângeri către OPC- Oficiul pentru Protectia Consumatorilor pentru a efectua un control legat de incalcarea legilor in vigoare și către CNA - Consiliul Național al Audiovizualului pentru a opri difuzarea spotului care face reclama mincinoasă acestei campanii.

 

 

Autor Mihai Vintilă 24 Iunie 2016, 20:54 Economia Brailei
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii