Campania Laptele, aliatul creșterii echilibrate a copiilor preșcolari și școlari

De Redactia 22 Ianuarie 2014, 19:18 Comunicate
Campania “Laptele, aliatul creșterii echilibrate a copiilor preșcolari și școlari” inițiată de Tetra Pak face parte din programul strategic de promovare a consumului de lapte ambalat în rândul copiilor preșcolari și școlari, ca parte a unei alimentații echilibrate, venind în completarea eforturilor făcute în cadrul programului european „Lapte în școli” și în cadrul unor inițiative ale Organizației Națiunilor Unite, Food and Agriculture Organization (UN-FAO).
 
În anii anteriori, acest program inițiat de Tetra Pak a inclus de la vizite în școli și discuții cu elevii și cadrele didactice, seminarii susținute cu ajutorul medicilor de familie pentru copii, familii și cadre didactice, concursuri organizate în școli la nivel național în parteneriat cu Ministerul Educației și dezbateri împreună cu specialiști, reprezentanți ai autorităților (Ministerele Educației și Sănătății, Institutul de Sănătate Publică), mass media și ai unor organizații neguvernamentale care derulează activități de educare a copiilor.

Anul acesta, pe lângă activități care au scopul de a informa despre beneficiile consumului de lapte ambalat la copiii preșcolari și școlari, Tetra Pak va lansa și un concurs destinat elevilor care va fi disponibil pe site-ul www.laptescolar.ro.

"Prin campania Tetra Pak ne dorim să reamintim care sunt principalele beneficii ale unei alimentații sănătoase și de ce la nivel internațional și european se depun eforturi pentru promovarea acestor principii prin programe destinate copiilor de vârstă preșcolară și școlară. Există studii care ne arată că, în România, nu acordăm suficientă importanță alimentației echilibrate și consumăm una dintre cele mai reduse cantități de lapte ambalat din UE - doar 32 de ml de lapte ambalat pe zi, de persoană, în condițiile în care Societatea de Nutriție din România recomandă două-trei porții de lapte și derivate pe zi, o porție de lapte însemnând o cană de lapte. Cercetările noastre ne arată că numai 43% dintre consumatorii din mediul urban iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic acasă, jumătate dintre aceștia având copii. Așadar, obiceiul de a “sări” peste micul dejun se transmite practic din familie. În plus, în urmă cu câțiva ani, a fost realizat studiul MAMM în colaborare cu UMF Cluj și cu sprijinul Danone, conform căruia s-a constatat că 93% dintre copiii preșcolari aveau un aport zilnic de calciu din alimentație sub nivelul recomandat. Prin campania aceasta ne propunem să completăm eforturile părinților, cadrelor didactice, ale specialiștilor și formatorilor de opinie pentru a crește numărul copiilor cu o alimentație echilibrată și care fac mișcare în fiecare zi”, declară Cristina Dumitru, Communications Manager SEE, Tetra Pak South Eastern Europe.


 

Autor Redactia 22 Ianuarie 2014, 19:18 Comunicate
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate