50 la suta din consumatori renunta la un brand daca nu li se raspunde la intrebari sau solicitari intr-o saptamana

De Redactia 12 Aprilie 2012, 17:39 Comunicate
Conform RightNow Customer Experience Impact Report 2011, 50 la suta din consumatori accepta un termen de raspuns la solicitarea lor de maxim o saptamana, dupa care renunta la brand. Mai mult, 89 la suta dintre consumatori au ales serviciile sau produsele unui brand concurent dupa un contact nesatisfacator cu brandul preferat initial.

Forresters Customer Experience Index, 2012 ne atrage atentia ca doar 37 la suta din branduri au primit calificativul excelent de customer experience, in timp ce 63 la suta au primit calificative slabe precum, satisfacator si nesatisfacator de la consumatori.

Pe langa analiza nivelului de performanta in customer care, studiile ne indica si directiile optime de urmat. Bain & Company Report Putting Social Media to Work ne arata faptul ca brandurile care investesc in customer care prin social media sunt cele mai castigate, deoarece consumatorii care interactioneaza cu companiile prin retele sociale cheltuiesc cu 20 pana la 40 la suta mai mult, fata de alti clienti.

Pornind de la aceste premise incontestabile, Expo Media organizeaza cea de-a opta editie a Customer Care Conference and Expo, in intervalul 15 - 16 mai 2012, in incinta Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti. Conferinta de nisa reuneste experti de renume din zona de customer care, care aduc in prim plan solutii practice de crestere de business in conformitate cu ultimele tendinte internationale, completand astfel mixul de marketing al oricarui brand cu instrumente moderne.

Customer Care Conference and Expo 2012 va aborda subiecte de larg interes din trei arii principale: Strategie, Tehnologie si Operatiuni, si se va incheia cu singura gala de premiere a profesionistilor de call center din Romania, Contact Center Awards 2012, care va avea loc in data de 16 mai 2012.

Customer Care Conference and Expo s-a nascut din ambitia si pasiunea de a sprijini comunitatea locala de customer care. Ma bucur ca, de-a lungul timpului, acest eveniment a devenit un real benchmark pentru companiile din Romania. Tocmai de aceea, an de an, ne concentram toate eforturile pentru a oferi publicului mai mult si mai bine. Astfel ca, la cererea oamenilor de afaceri, ne aflam cea de-a opta editie si povestea merge mai departe cu forta si determinare. Impreuna cu sustinatorii nostri, am reusit sa construim si sa consolidam o comunitate solida de nisa, iar rezultatele acesteia se resimt in cifrele de afaceri ale companiilor Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.

 

Autor Redactia 12 Aprilie 2012, 17:39 Comunicate
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate