BMW - vanzari crescute în 2012 pe piaţa românească

De AGERPRES 03 Februarie 2013, 16:42 Auto
Potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile, BMW a fost singura marcă auto din Top 10 ale cărei vânzări au crescut în 2012 pe piaţa românească.

Acest lucru s-a intamplat în contextul unei scăderi generale a pieţei de autoturisme de 23,7% comparativ cu anul 2011. BMW ocupă locul 9 în clasamentul celor mai vândute mărci de autoturisme pe piaţa românească, iar livrările au urcat anul trecut cu 6,6% faţă de 2011, la 2.161 unităţi.

Dacia, liderul clasamentului, a înregistrat o scădere de 29,6%, la 19.948 unităţi, Volkswagen - minus 19,9%, 8.046 unităţi, Skoda - minus 23,8%, 6.291 unităţi, Renault - minus 33,8%, 4.785 unităţi, Ford - minus 15,6%, 4.682 unităţi, Hyundai - minus 3,1%, 3.300 unităţi, Opel - minus 49,8%, 2.446 unităţi, Toyota - minus 20,2%, 2.315 unităţi, Peugeot - minus 21%, 1.910 unităţi.

Anul trecut s-au vândut în România 72.179 autoturisme noi.

Pe modele, singurul autoturism din Top10 care a înregistrat creşteri faţă de 2011 a fost Ford Fiesta - plus 13,1%, la 1.801 unităţi livrate.

Celelalte modele, cele mai populare printre clienţii români, au consemnat scăderi semnificative: Dacia Logan - minus 38,1%, 9.780 unităţi, Dacia Duster - minus 25,3%, 5.346 unităţi, Skoda Octavia - minus 22,4%, 3.350 unităţi, Renault Clio - minus 36,8%, 2.478 unităţi, VW Golf - minus 32%, 1.986 unităţi, Dacia Logan MCV - minus 29,7%, 1.940 unităţi, Ford Focus - minus 24%, 1.721 unităţi, Dacia Sandero - minus 40%, 1.510 unităţi, Skoda Fabia - minus 13,1%, 1.372 unităţi.

 

Autor AGERPRES 03 Februarie 2013, 16:42 Auto
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate