Manageri idioți: astăzi Carrefour

De Cristian Banu 07 Iulie 2013, 21:53 Atitudini
Carrefour vinde diverse produse vrac. La unele cântărirea o face personalul de pe raion, la altele o faci singur. Alegi produsele, cântărești, iese o etichetă, o lipești pe pungă și te duci cu ea la casă. Unde, până de curând, plăteai și plecai cu ele acasă. Dar de ce simplu, când se poate complicat?

Ajuns cu produsele cântărite la casă, afli că ele trebuiesc recântărite de un reprezentant al magazinului. Așa că stai 10 (zece minute) la casă, până vine cineva pe role, ia produsele, le recântărește (habar n-am dacă le-a recântărit, fiindcă ele au venit înapoi tot cu eticheta mea), și revine după încă 3 minute, timp în care eram înjurat de persoana din spatele meu care apucase deja să-și pună produsele pe bandă.

Desigur, și eu eram în culmea satisfacției. Pot înțelege reticențele celor de la Carrefour, dar dacă tot nu au încredere în cumpărători, nu e mai simplu să pună un angajat să cântărească, așa cum e la legume/fructe? Din partea mea și a celorlalte două persoane blocate în spatele meu, toate urările de bine inteligentului manager care a decis asta.


 

Autor Cristian Banu 07 Iulie 2013, 21:53 Atitudini
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

 

Publicitate