Afla despre ambalajele certificate FSC - campanie de informare

De Redactia 21 Mai 2013, 10:26 Atitudini
Pornind de la nivelul scazut de cunoastere a beneficiilor certificarii FSC de catre consumatorii de lactate si sucuri, Tetra Pak si WWF lanseaza campania de informare "Afla despre ambalajele certificate FSC", se precizeaza in comunicatul de presa dat publicitatii.

Studiul de opinie comandat de Tetra Pak(r) despre FSC (Forest Stewardship Council(r)) si ambalajele de lapte, lactate si suc cu certificare FSC evidentiaza nivelul scazut de cunoastere a semnificatiei FSC si a beneficiilor certificarii ambalajelor. Numai 1 din 4 consumatori romani este familiarizat cu detalii despre acest tip de ambalaje de carton.

Acest studiu a fost realizat in luna mai 2013 in cadrul campaniei de informare "Afla despre ambalajele certificate FSC", initiata de Tetra Pak cu sprijinul WWF-Romania si care se deruleaza in perioada aprilie - decembrie 2013.

Campania isi propune sa promoveze importanta certificarii FSC a ambalajelor de  lactate si sucuri si sa informeze consumatorii despre felul in care decizia de consum poate veni in sprijinul eforturilor de protectie a mediului.

Organizatia FSC (Forest Stewardship Council(r)) se ocupa de promovarea administrarii responsabile a padurilor. Prezenta acestui simbol pe ambalaje reprezinta garantia ca fibra lemnoasa folosita pentru ambalaje provine din paduri administrate responsabil si surse controlate, care sunt regenerate prin plantari sau in mod natural.

"Studiul de opinie efectuat a scos in evidenta faptul cadoar 14% dintre consumatorii romani au vazut simbolul FSC pe ambalajele unor produse, iar 24% stiu ce reprezinta mesajul FSC de pe ambalaje. In schimb, 53% dintre consumatorii romani intervievati si-au manifestat preferinta pentru produsele in ambalaje certificate FSC si s-au aratat foarte interesati de
multiplele beneficii de mediu, sociale si economice ale administrarii responsabile a padurilor reprezentate si promovate de FSC.

Dupa o serie de campanii de informare despre importanta reciclarii ambalajelor de carton,
aducem in acest an in atentia consumatorilor romani importanta resurselor regenerabile, precum padurile... 

Certificatul FSC este un mecanism al pietei, tocmai de aceea are sanse sa fie un sistem eficient, cu impact real si sa ofere o protectie sporita nu prin legi restrictive, ci mai degraba prin rasplata performerilor de pe piata care aleg sa se concentreze nu numai pe profit, ci si pe societate, natura si durabilitatea investitiilor. Insa toate eforturile noastre sunt inutile, daca nu reusim sa transmitem importanta certificarii si catre consumator, cel care, cu deciziile lui zilnice, determina in ce directie se dezvolta industria si ce produse se gasesc pe rafturi.

Daca reusim sa convingem oamenii sa fie atenti si sa aleaga produse certificate, vom reusi sa cream schimbari reale, pe termen lung, si o responsabilitate sporita nu numai a industriei, ci a intregii societati", Magor Csibi, Director WWF-Romania.


 

Autor Redactia 21 Mai 2013, 10:26 Atitudini
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii