ENGIE Romania suspendă temporar activitatea tuturor centrelor de relații cu clienții

De Comunicat 15 Martie 2020, 18:54 Administrative

În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 È™i în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaÈ›ii cu clienÈ›ii din toate judeÈ›ele în care are operaÈ›iuni.

ClienÈ›ii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaÈ›iuni online, prin intermediul site-ului engie.ro È™i al aplicaÈ›iei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. ClienÈ›ii care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul naÈ›ional de call-center, apelând numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:

Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
Plata online;
Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
Activarea facturii electronice;
Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale È™i servicii tehnice;
Schimbarea titularului de contract.

La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale È™i locale. Acesta urmăreÈ™te îndeaproape situaÈ›ia È™i ia măsurile de prevenÈ›ie care se impun atât pentru angajaÈ›i, cât È™i pentru clienÈ›i, asigurând în acelaÈ™i timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.

În funcÈ›ie de evoluÈ›ia situaÈ›iei, vom reveni cu alte comunicări importante pentru clienÈ›ii noÈ™tri.

 

 

Autor Comunicat 15 Martie 2020, 18:54 Administrative
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii