ENGIE Romania suspendă temporar activitatea tuturor centrelor de relații cu clienții
În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 È™i în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaÈ›ii cu clienÈ›ii din toate judeÈ›ele în care are operaÈ›iuni.
ClienÈ›ii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaÈ›iuni online, prin intermediul site-ului engie.ro È™i al aplicaÈ›iei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. ClienÈ›ii care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul naÈ›ional de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
Plata online;
Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
Activarea facturii electronice;
Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale È™i servicii tehnice;
Schimbarea titularului de contract.
La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale È™i locale. Acesta urmăreÈ™te îndeaproape situaÈ›ia È™i ia măsurile de prevenÈ›ie care se impun atât pentru angajaÈ›i, cât È™i pentru clienÈ›i, asigurând în acelaÈ™i timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.
În funcÈ›ie de evoluÈ›ia situaÈ›iei, vom reveni cu alte comunicări importante pentru clienÈ›ii noÈ™tri.
Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.
Scrie un comentariu